Соціальні мережі. Виходимо з зони свого комфорту

Давайте, давайте, виходьте за власні межі! І зайти можна дуже далеко)

Методичні каруселі

Соціальні мережі для бібліотек є однією з найголовніших можливостей реклами своєї діяльності та послуг. Крім того, соціальні мережі – це найменш затратний вид піару та найбільш зручний, адже важливі інструменти, а це – комп’ютерне робоче місце та доступ до Інтернету є на сьогодні майже у кожній бібліотеці, у тому числі і сільській.

Для  ефективного використання можливостей соціальних мереж у власній медіа діяльності, бібліотекарям потрібно:

  1. визначити для себе найбільш оптимальну соціальну мережу орієнтуючись на своїх користувачів (тобто в якій соцмережі зосереджена найбільша кількість як стаціонарних так і потенційних відвідувачів бібліотеки);
  2. зорієнтуватись в можливостях, які відкривають перед бібліотекою сучасні соціальні мережі;
  3. відмінно володіти мережевим етикетом;
  4. навчитись якісно піарити свою сторінку у мережі та здобути прихильників.

Як говорив всім добре відомий Білл Гейтс: «Якщо вас немає в Інтернеті, вважайте, що ви не існуєте». І дійсно, в сучасних умовах масової інтеграції в мережу Інтернет, робота бібліотеки не повинна залишатись осторонь інновацій. Існує доволі влучна…

View original post ещё 733 слова

Advertisements

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s